"Szczęście to konto w dobrym banku, zręczny kucharz i dobre trawienie" - cyt. Jean-Jacques Rousseau

niedziela, 16 marca 2014

Nominacja do Liebster Blog Award - 3

Kilka dni temu otrzymałam trzecią z kolei nominację. Tym razem od Cukierniczki - Blog

Bardzo dziękuję. Ponieważ jest to już trzecia nominacja dla mojego bloga to z grzeczności udzielę jedynie odpowiedzi na zadane mi pytanie, a kwestię udzielenia dalszych nominacji już sobie odpuszczę. Mam nadzieję, że Cukierniczka nie będzie zawiedziona i zrozumie.

Poniżej zamieszczam krótką informację o tej zabawie.
Co to jest Liebster Blog Award ?

„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.


Moje odpowiedzi na pytanie postawione mi przez Cukierniczkę




  1. W jakich potrawach lepiej się odnajdujesz- na słodko/ na słono?   i w słodkich i w słonych, choć częściej robię słone ;)

  2. Jaką przyprawę lubisz najbardziej?  świeże zioła

  3. Wolisz zdrowe posiłki, czy niekoniecznie?  nie popadam w skrajności

  4. Czym się pasjonujesz?  gotowanie i pieczenie to moja pasja od zawsze

  5. Najważniejszy posiłek dnia- śniadanie. Co ląduje na Twoim talerzu rano? kanapki z twarożkiem i rzodkiewką

  6. Jak ważna jest dla Ciebie estetyczna strona dania?  bardzo ważna, jemy najpierw oczami :)

  7. Fotografia kulinarna- poznałaś/łeś jej tajniki?  niestety nie poznałam, radzę sobie jak mogę, ale chętnie oglądam piękne zdjęcia na innych blogach i je podziwiam

  8. Co daje Ci większą satysfakcję- liczba wyświetleń Twojego bloga, czy komentarze, w których ludzie informują o skorzystaniu z Twojego przepisu i chwalą go?  zdecydowanie konstruktywne komentarze

  9. Częściej improwizujesz czy kożystasz z gotowego przepisu?  uwielbiam eksperymenty, własną inicjatywę, ale przyznam że inspirują mnie też nietuzinkowe pomysły innych

  10. Książka kucharska czy wyszukiwarka internetowa?  od czasu do czasu książka, ale zdecydowanie częściej internet [takie czasy] ;)

  11. Jaka jest najczęściej używana przez Ciebie strona internetowa z przepisami?  nie mam takiej, zaglądam do bardzo wielu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz